محض رضای خدا
 
وبلاگ من!
با لبخند وارد شوید حتی زورکی:دی
یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, :: 23:34 ::  نويسنده : Man

 من باز اومدم

خودم میدونم خوش اومدم نیازی نیست بگین

حوصلم سر رفته بود گفتم بیام 4 تا چیز بزارم بخندیم

 

 

 

قیافه ی من وقتی بچه ها میگن فردا امتحان داریم

 

اینم آهنگ جدید

 

 

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>..

ﻣﯿﺪﻭﻧﯽ ﺧﻠﻮﺕ ﺗﺮﯾﻦ ﻭ ﺑﯿﺼﺪﺍ ﺗﺮﯾﻦ ﺟﺎﯼ ﺩﻧﯿﺎ
ﮐﺠﺎﺳﺖ !؟
ﺑﺨﺶ ﺷﮑﺎﯾﺖ ﺩﺭ ﮐﺎﺭﺧﺎﻧﻪ ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻨﺪﯼ ﭼﺘﺮ
ﻧﺠﺎﺕ !

 


میگن که که تو بهشت لازم نیست یه بار که یو اس بی رو میزنی به کامپیوتر درش بیاری برعکسش کنی دوباره بزنی !
همیشه بار اول همون جهتیه که باید باشه !

 

چند روز پیش گوشیم از دستم افتاد تا سه هفته همه میپرسیدن گوشیت که چیزیش نشد ؟سالمه؟خوب کار میکنه؟خش که نیوفتاده روش؟همون روز دختر خالم با دماغ خورد زمین باباش بهش گفت پاشو خدتو جمع کن نمیتونه مثه ادم راه بره میخواد درسم بخونه....

 

 

یه دوست دخترم ندارییم که خودشو همش درگیرمون کنه
ماهم بگیم دختر برو به زندگیت برس..
اونم بگه لامصب زندگیه من تویی!

 

با بابام تو یه ماشین بودیم،بعد دو نفر خارجی سوار شدن؛
بابام رفت بپرسه: " اهل کجایین؟"
خیلی با اعتماد به نفس با یه لحن سوالی گفت:
made in??

 


وقتی پشت آیفون میپرسی: "کیه؟"
95% مردم میگن "باز کن" ، 5% باقیمونده هم میگن :"منم" !!
به نظر من برای آیفن فرهنگ سازی غنیی اتخاذ نشده
مسئولین چه غلطی میکنن په :

 

 

 

تفاوت مخ زدن در ایران و انگلیس:
در انگلیس
پسر: با عرض سلام خدمت شما خانوم محترم!
خانوم من چند وقت هست که از شما خوشم اومده می میخوام اگه مایل باشید باهم باشیم!
دختر: چرا که نه؟ میتونیم در کنار هم باشیم!
ایران:
پسر: پیــــــــــــــــــس … پیس پیس …
پـــــــــــــــــــــــی ــــــــــــــــس … پیییییییییییییس …
ســــــــوووووووو … ســــــــــوووو …
ســــــــــــس … ســــــــــــــــــــــــ ـــــــــــس …
پــــــــِـخخخخخخخخخ … چِــخـــــــــــــــه …
هووووووی با تواما! بیا شماره مو بگیر بزنگ!
دختر: خفه شو! کصافطِ عوضی! مگه خودت خوار و مادر نداری
راه افتادی دنبالِ ناموس مردم،بی ناموس!
شماره تو میگیرم فقط واسه اینکه شرتو زود کم کنی!
ساعت ۱۰ زنگ میزنم!

 

خوب دیگه خسته شدم باوووووو

فلن



نظرات شما عزیزان:

کلبه من
ساعت0:31---22 شهريور 1391
واه تو که دوباره اسم باران رو پر روندی!!!

عجب من نبودم فقط 2 ساعتا ببین چه کردین برا هم !! قربون هم رفتید که!!بوووووووووس
پاسخ: وای خدا اسمشم پرید؟؟؟؟؟؟نههههههههههههههههههههههههههههه بابا نصفشو من داشتم از شما طرفداری میکردم:(((


ساعت21:58---21 شهريور 1391
خوب سلام منم امدم از تنهایی در بیایین

شما هم که فقط برای هم نوشابه باز می کنید خوب به این دوستات بگو بیان این متنهای قشنگت را بخونن برات کامنت بزارن دپرس نشی عزیزم پاسخ:سلام علیکم !خداروشکر شما اومدین !این فامیل ما از درویه شما بسیار دپ بود:-"اگه یه کم دیرتر میومدینا دور از جون به سیگار رو میوردا:-<:Dدوستام یه چیزای تنبلی هستن:(بعدشم نمیخوام وبم پخش شه;) با تشکر از شما دوست عزیز!شما هم به لینکای من خوش اومدین:))))):-":-":D


یه دوست
ساعت16:53---20 شهريور 1391
ممنونم عزیزم که به فکر منی. حالم خوب شد. تو خوبی؟؟ D
پاسخ:پس خداروشکر/منم خوبم مرسی


کلبه من
ساعت9:11---20 شهريور 1391
در روز چند بار پست می ذاری؟؟؟؟؟؟

دیگه فقط منم و خودت .
پاسخ:اینو چون دیدم حالتون خوش نی گذاشتم اره دیگه حرف خصوصیم بزنین هیشکی نمیفهمه:)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: